تاریخ انتشار : شنبه 17 اردیبهشت 1401 - 10:57
653 بازدید
کد خبر : 1698

تهیه کنندگان، سکان داران کشتی سینما هستند

احسان ولی پور زند سرمایه گذار سینما در گفتگو با سایت هنری پیام هنر، درباره شروع فعالیت هنری خود عنوان کرد: در سال از طریق یکی از دوستانم با علی عطشانی آشنا شدم و با گفتگوهایی که با این کارگردان داشتم برای همکاری ‌به توافق رسیدیم.
او افزود: فیلم دموکراسی توروز روشن با کارگردانی علی عطشانی فیلمی کمدی با دغدغه اجتماعی در قالب طنز بود که به شخصه محتوای فیلم را بسیار دوست داشتم.
این تهیه کننده بیان کرد: موضوع دغدغه مند و جذاب فیلم سینمایی دموکراسی تو روز روشن دلیل اصلی بود که به عنوان سرمایه گذار و تهیه کننده با این پروژه همراه شدم‌.
او درباره بحث تهیه کنندگی با شرایط اقتصادی که اکنون در جامعه حاکم است، خاطرنشان کرد: متاسفانه با شرایط فعلی کار کردن بسیار سخت و هزینه بر شده نه اینکه قبلا اینگونه نبوده است ولی اکنون چندین برابر از قبل با مشکلات اقتصادی در سینما و تهیه آثار سینمایی مواجه هستیم.
ولی پور زند ادامه داد: در سال که فیلم سینمایی دموکراسی تو روز روشن ساخته میشد با توجه با شرایط اقتصادی که وجود داشت امکان تهیه و تولید آثار سینمایی بسیار قابل قبول تر بود اما در طی چندسال اخیر به دلیل تورمی که ایجاد شده کار کردن در این حرفه دشوار شده است.
این تهیه کننده سینما در پایان گفت: امیدوارم به زودی شاهد شرایط بهتری برای تمامی همکارانم به ویژه در بخش تهیه و تولید آثار سینمایی باشیم چراکه تهیه‌کنندگان با تمام سختی ها سکان‌دار کشتی پرتلاطم سینما هستند.

 

خبرنگار: نگار امیری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.