
با تغییر در ساعت و سالن اجرا دور دوم اجرای «مغازه خودکشی» آغاز میشود
دور دوم اجرای نمایش «مغازه خودکشی» به کارگردانی حسین نصیری با تغییر ساعت اجرا از هفدهم تیر در سالن یک عمارت هما روی صحنه میرود.

































به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر، نمایش «بازخند» به نویسندگی بهزاد اقطاعی به کارگردانی عرفان فلاح و تهیه کنندگی مهدیار رحمتی، عرفان انصاری و با بازی پوریا آراد، سحر آژیر، امین امیریان، زهرا انصاری راد، بیداد اکبری، شعبان حاتمی، افشین حسینی، کیاناز خان محمدی، مینو رستمی، مسعود سلطانی، فائزه سیفی، مبینا طبایی، دلبند طاهایی، عسل


