تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 8:41
509 بازدید
کد خبر : 1709

«یادم تو را فراموش» در نماوا اکران می شود

مجید مهین دوست بازیگر سینما در گفتگو با خبرگزاری… درباره آغاز فعالیت بازیگری اش عنوان کرد: من از اواخر دهه ۷۰ بازیگری را با حضور در جلوی دوربین یک سریال تلویزونی شروع کردم.

او افزود: اولین تجربه بازی در سینما پس از چندین سال وقفه کاری با بازی در فیلم «هفت معکوس» به کارگردانی مهدی خسروی و با تهیه کنندگی علی عطشانی برای من رقم خورد.
این بازیگر توضیح داد: «هفت معکوس» محصول سال ۱۳۹۴ و با حضور هنرمندانی چون جواد عزتی، کامران تفتی، نیوشا ضیغمی و … ساخته شد.
این بازیگر اذعان کرد: پس از بازی در فیلم سینمایی «هفت معکوس» با سریال تلویزیونی «گشت ویژه» نوشته طلا معتضدی و صادق خوشحال به کارگردانی مهدی رحمانی در سال ۱۳۹۵ مجددا به قاب تلویزیون برگشتم.

او با اشاره به بازی در فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی» گفت: فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی» نوشته مسعود احمدیان و امیرعلی احمدیان با کارگردانی علی عطشانی دیگر اثر سینمایی بود که در سال ۱۳۹۸ جلوی دوربین محمود عطشانی رفت.
این هنرمند خاطرنشان کرد: پژمان بازغی، پولاد کیمیایی، کورش تهامی و… در این فیلم که هنوز هم موفق به اکران و پخش نشده است، حضور داشتند.

مهین دوست خاطرنشان کرد: «سلفی با دموکراسی» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی عطشانی در ادامه فیلم سینمایی «دموکراسی تو روز روشن» و در سال ۱۳۹۸ ساخته شد که نقش من در آن اثر یک نقش منفی بود.

این بازیگر اظهار کرد: «سلفی با دموکراسی» داستانی ماورایی دارد و به روایت زندگی رزمندگان جنگ تحمیلی می پردازد‌ که امیدوارم خیلی زود اکران و پخش شود.

مهین دوست در آخر گفت: هم اکنون اکران آنلاین «یادم تو را فراموش» با بازی من در نماوا آغاز شده است.

 

خبرنگار: نگار امیری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.