تاریخ انتشار : یکشنبه 22 خرداد 1401 - 14:22
459 بازدید
کد خبر : 2077

همکاری موسسه نغمه پردازان بهنام با گروه پرفورمنس در نمایش ساحل پولاد

موسسه نغمه پردازان بهنام با گروه پرفورمنس در نمایش ساحل پولاد همکاری کرد.

به گزارش سایت هنری پیام هنر و به نقل از پایگاه خبری سینما خانه ،سارا مداح مدیر مسئول موسسه نغمه پردازان بهنام در مصاحبه ای  به شرح مختصر گروه خود پرداخت و افزود: این گروه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ با تاسیس موسسه نغمه پردازان بهنام آغاز کرده و متشکل از نوازندگان ارکستر ملی  و  غیره است . پروژه های متعددی اجرایی و ضبطی  را در سالهای اخیر داشته و در تازه ترین فعالیت های خود که همکاری با گروه پرفورمنس در نمایشی با نام ساحل پولاد به نویسندگی و کارگردانی آزاده شمس ظاهر گردید.

وی در ادامه افزود: با ارکسترهای نغمه باران، نغمه پردازان، بادبادک، عشاق، چیستا، دوستان، رامشه به عنوان نوازنده ویلن و ویلنسل همکاری داشته است و با تاسیس موسسه فرهنگی هنری به فعالیت در حوزه آموزش موسیقی، تولید آثار صوتی و تصویری موسیقیایی مشغول می باشد.

مداح از مشکلات موسیقی ایران اشاره کرد و افزود: بحث در این حیطه نیاز به شناخت تمامی ابعاد و بستر کامل آن است ولی آنچه با آن روبرو هستیم معدود بودن اساتید بنام و کار کشته و طبیعتا” محدودیت برای حضور نزد آنان است . عدم امکان حضور در مستر کلاسهای غیر ایرانی، شرایط سختگیرانه برای اجرا و تولید اثر، کم بودن درآمد نیز از دیگر چالشها برای فعالان این عرصه می باشد.

وی از برنامه های آتی خود گفت: ادامه دادن پروسه یادگیری در حضور اساتید مذکور، آموزش موسیقی، همکاری با ارکستر نغمه پردازان برای تولید آثار صوتی و اجرای زنده تلفیق موسیقی و تئاتر

سارا مداح متولد مرداد ۱۳۶۰ بوده و فارغ التحصیل مهندسی برق-الکترونیک ، کارشناسی موسیقی و کارشناسی ارشد پژوهش هنر می باشد. از دوران کودکی با آموزش پیانو و بعد از آن ویلن با موسیقی آشنا شد وفعالیت و یادگیری جدی موسیقی خود را از سال ۱۳۸۳ و در محضر استاد بهنام نظری ادامه داد. وی در محضراستادانی نظیر ابراهیم لطفی، رضا طاهری، مسعود فیروزی نژاد، مرسده غلامی بوده  و اکنون نیز در حال یادگیری است.

هنرمندانی که در این نمایش حضور داشتند، عبارتند از: رهبر ارکستر: بهنام نظری،ویلن یک :علیرضا خلج اسمعیلی،مهدی کاسی پور ، مجید خرد جو،ثمین باقری، محمد رضا جلیلی، آنا فیضی،سحر خوانی،ویلن دو :مهدی قزاقی ، ابوالفضل دلشاد،محمدرضا رجبی ، مریم مشیری،مریم آشتیانی ، هانیه نقی ئی،آلتو :فرناز باج ور ،رضا مجیدی،مهدی طاهری فرد ، سارا حدیدی، مریم نعیمی،ویلنسل :مسعود فیروزی ،سارا مداح ،امین چراغیان ، آرزو شرقی،کنترباس : آناهیتا احمدی لاریجانی ، علیرضا نقیبی،تکخوان: رضا فانید،گروه کر :علی شکرچی ، دلارام شعبانی ، الهه بانی، هلن خانه عنقا،  خشایار شهیدی، رویا رفعتی ، پریسا رفعتی، رز عابدینی ، مریم آگاه ، ایلیا لطفی،عود:عباس وحیدی فرد،پیانو :مهدی عزیزی،رضا فانید

خبرنگار : پیام احمدی کاشانی

منبع: پایگاه خبری سینما خانه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.