تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 - 21:52
148 بازدید
کد خبر : 6688

نمایش«من فقط یک تلخکم» در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می رود

نمایش« من فقط یک تلخکم» به کارگردانی کوروش (محمد) رخشنده پی در جشنواره پانیذی در پردیس تئاتر شهر زاد به روی صحنه می رود.

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر و به نقل از مشاوره رسانه ای اثر،نمایش« من فقط یک تلخکم» به نویسندگی: منیژه داوری  و کارگردانی: کوروش (محمد) رخشنده پی،تهیه کنندگی:رکسانا خلوتی و مجری طرح:آکادمی ‌بازیگری ‌پانیذ در جشنواره پانیذی ها در مورخ ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۲ در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: حاکمی تلاش دارد تا شرایط متفاوتی در دربار خود ایجاد کند اما به چالش‌هایی می خورد.

در این نمایش بازیگرانی همچون زهرایاس اسمعیلی، النا داودوندی، رها رضایی، تینا زندی، نگار قوامی پور، پارسا گلبیدی، سجاد موسوی، مهیار مهرابیان به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: نوازنده: باران گلپایگانی، پارمیدا یاوری ،دستیار کارگردان:ایلیاد ‌بدری، علی عزیزپور، طراح پوستر:ایلیا ‌شیبانی،مجری طرح:رکسانا ‌خلوتی،آکادمی ‌بازیگری ‌پانیذ،تیزر:سینا ‌صفوی ‌فر،عکاس:پیام ‌احمدی ‌کاشانی،مشاور رسانه:پیام ‌احمدی ‌کاشانی،سپیده ‌شعبان،تولید محتوا:پانیذ ‌اسماعیلی

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال به نشانی اینترنتی https://www.tiwall.com/p/talkhak3  و یا به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، پردیس تئاترشهرزاد مراجعه فرمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.