تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1402 - 11:30
291 بازدید
کد خبر : 5531

ماهی و خرچنگ جلوی دوربین رفت

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر و به نقل از روابط عمومی گروه ماهی و خرچنگ پیش تولید فیلم ماهی و خرچنگ ازمهرماه شروع شده بود  به نویسندگی و کارگردانی سیاوش ضابط و تهیه کنندگی شیوا شکری، بعد از انتخاب بازیگران و عوامل و تمرینات نهایی در تاریخ ۲۰ آبان به اتمام رسید و جلوی دوربین رفت و در روز ۹ اذر ماه، اخرین روز فیلمبرداری را پشت سر گذاشته .
شیوا شکری و سیاوش ضابط پیش از این شیوای تلخ را ساخته و با گرفتن پروانه نمایش، اقدام به ساخت ماهی و خرچنگ نمودند.
در خلاصه این  داستان آمده است:بهرام و پری، خواهر و برادری جوان و سختی کشیده که دوران کودکی سختی داشته اند، با خاطرات سخت دوران کودکی به این دوره رسیده اند، پری که عاشقانه برادرش را دوست دارد در گیرودار زندگی درگیر مشکلات زیادی میشوند، امین دوست کودکی بهرام و پری با انها هم محل بوده و با آنها به دوران حال پا میگذارد.

در این فیلم هنرمندانی همچون اسدالله یکتا،فاطمه شکری،حسن زارع،داود محمد آبادی،فریبا ترکاشوند،سارا باقری،عباس صراف زاده،لیلا بروفه،علی صدیقی سعید،عاطفه حبیبی،تینا بالاوی،هدیه شیاسی،داوود زهری،آرش مصطفی زاده،امیرحسین پاشاپور،اکبر یکتا و سیاوش ضابط به ایفای نقش می پردازند.

عوامل این فیلم عبارتند از:جانشین تهیه: عباس صراف زاده،مدیر فیلمبرداری: محبوب شکرزاده،مدیر صدابرداری: علی فضلی،سرپرست گروه کارگردانی:علی صدیقی سعید،منشی صحنه: الهام حسینی،برنامه ریز: بهاره وطن خواه وگریمور: مهرنوش صاحبی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.