تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 15:24
209 بازدید
کد خبر : 3753

«زیر نور موضعی»؛ مجموعه نمایشنامه‌های ایوب آقاخانی رونمایی می‌شود

«زیر نور موضعی»؛ مجموعه نمایشنامه‌های ایوب آقاخانی رونمایی می‌شود مجموعه‌ی نمایشنامه‌های ایوب آقاخانی در سه جلد با عنوان کلی «زیر نور موضعی» با حضور اهالی فرهنگ و هنر، مدیران فرهنگی و هنرمندان شانزدهم خرداد ۱۴۰۲ در سالن اصلی باغ کتاب تهران رونمایی می‌شود.

به گزارش سایت هنری پیام هنر و به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان،«زیر نور موضعی»؛ مجموعه نمایشنامه‌های ایوب آقاخانی رونمایی می‌شود.

مجموعه‌ی نمایشنامه‌های ایوب آقاخانی در سه جلد با عنوان کلی «زیر نور موضعی» با حضور اهالی فرهنگ و هنر، مدیران فرهنگی و هنرمندان شانزدهم خرداد ۱۴۰۲ در سالن اصلی باغ کتاب تهران رونمایی می‌شود.

این کتاب مشتمل بر ۴۴ نمایشنامه به تفکیک دهه، در سه جلد به صورت نفیس در مجلدهای شومیز و گالینگور توسط انتشارات «کتابسرای میردشتی» به چاپ رسیده است.

مجلد دهه هفتاد شامل ۱۲ نمایشنامه از دوران دانشجویی آقاخانی، مجلد دهه هشتاد شامل ۱۶ نمایشنامه و مجلد دهه نود شامل ۱۶ نمایشنامه از کارنامه ایوب آقاخانی در کسوت نمایشنامه‌نویس است که برای نخستین بار در قالب مجموعه به چاپ می‌رسد.
این ۴۴ نمایشنامه عصاره سه دهه‌ نویسندگی ایوب آقاخانی در حوزه تئاتر است که ۱۶ خرداد ماه طی مراسمی ساعت ۱۸ در سالن اصلی باغ کتاب تهران رونمایی می‌شود.
حضور در این مراسم برای عموم آزاد است.
لازم به ذکر است که این مراسم شامل سخنرانی اهالی ادب و صاحب نظران درباره آثار ایوب آقاخانی و جشن ارائه و امضای کتاب توسط مولف خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.