تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردین 1403 - 14:16
64 بازدید
کد خبر : 6940

دور دور تئاتری در عمارت نوفل لوشاتو !!!

سه نمایش «مردگان بی کفن و دفن»،«فین جین» و «مافیای روباها» به  روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو می رود.

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر،سه نمایش «مردگان بی کفن و دفن» به کارگردانی : امیر کمالی،«فین جین» به کارگردانی : محمود موسوی و «مافیای روباها» به کارگردانی : امید بنکدار به  روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو می رود.

نمایش «مردگان بی کفن و دفن» به نویسندگی: ژان پل سارتر،مترجم: پری صابری و به کارگردانی: امیر کمالی از تاریخ ۲۲ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت،ساعت۱۹:۰۰ یه مدت۱ ساعت و ۱۰ دقیقه در عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:

در این نمایش فاطمه ‌آموزگار،میثم ‌گودرزی،متین ‌خنجری،نیما ‌فرح ‌بخش،حسام جواهری،امیر هامون،علیرضا ‌نیکخواه،امین ‌فرهمند،زهرا ‌شهبازی به ایفای نقش می پردازند.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال https://www.tiwall.com/p/mordeganebikafnodafn6 و یا به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نبش تقاطع رازی، پلاک ۱۸، عمارت نوفل‌لوشاتو مراجعه فرمایند.

 

نمایش «فین جین» به نویسندگی: ابوالفضل حاجی علی خانی،به کارگردانی: محمود موسوی و به تهیه کنندگی:محمود مداحی از تاریخ ۱۸ بهمن تا ۱۰ اردیبهشت،ساعت۲۱:۱۵ یه مدت۱ ساعت و ۱۰ دقیقه در عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:حکایت حمام فین به روایت جن جین.

در این نمایش سیدجواد ‌یحیوی، حسین شفیعی،مسعود ‌بهارلو،محمدهادی ‌عطایی،الهه ‌پورجمشید،محسن ‌زرآبادی ‌پور،حسین ‌میرزاییان،حامد ‌لطفی،علیرضا ‌ذوالفقاری به ایفای نقش می پردازند.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال https://www.tiwall.com/p/finjin2 و یا به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نبش تقاطع رازی، پلاک ۱۸، عمارت نوفل‌لوشاتو مراجعه فرمایند.

 

نمایش «مافیای روباها» مترجم و کارگردان: امید بنکدار از تاریخ ۱۹ تا ۲۴ فروردین ،ساعت۱۹:۳۰ یه مدت ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه در عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:

در این نمایش سهیل ‌تقوی،وحید ‌خاکساری،امیرحسین ‌آسایی،امیر ‌طالقانی، امیر شعبان پور،سیاوش ‌سهامی، سبحان قادری، حمیدرضا عباسی، پوریا شیخ الاسلامی،محمدرضا ‌احمدی به ایفای نقش می پردازند.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال  https://www.tiwall.com/p/mafia3 و یا به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نبش تقاطع رازی، پلاک ۱۸، عمارت نوفل‌لوشاتو مراجعه فرمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.