تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردین 1403 - 13:22
103 بازدید
کد خبر : 6933

دور دور تئاتری در تماشاخانه ایرانشهر !!!

سه نمایش «اسب قاتلین»،«طلوع خونین»  و «روز مرگی» به  روی صحنه تماشاخانه ایرانشهر می رود.
به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر ،سه نمایش «اسب قاتلین» به کارگردانی:سید محمدهادی هاشم زاده ، «طلوع خونین» به کارگردانی: مسعود طیبی و «روز مرگی» به کارگردانی:شیماه ‌خاسب و امیرسپهر ‌تقی ‌لو روی صحنه تماشاخانه ایرانشهر می رود.

نمایش «طلوع خونین» به نویسندگی و کارگردانی:مسعود طیبی و به تهیه کنندگی:داود ‌زارع ‌گاریزی از تاریخ ۲۰ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت،ساعت ۲۱:۰۰ یه مدت ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:دو زن برای تصاحب قدرت و حکومت بر مردم دست به هر جنایتی می زنند، اما مردم…

در این نمایش علیرضا ‌جلالی‌تبار،آرام ‌نیک ‌بین،صدف ‌بهشتی،علی ‌یعقوبی،کیوان ‌بهرامی،محمدجواد ‌بهروز،یگانه ‌محمدی،نیکی نیکخواه،دیاکو افسر،محمدجواد ‌شیخ،سارا ‌رحمان ‌پور،نیوشا ‌جندقیان،هوتن ‌میرزائی،صدرا عالیجاه،علی کاظمی،حسام ‌قانونیبه ایفای نقش می پردازند

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال  https://www.tiwall.com/p/tolouekhounin و یا به نشانی خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، جنب خانه هنرمندان، تماشاخانه ایران‌شهر مراجعه فرمایند.

 

نمایش «روز مرگی» به کارگردانی:شیماه ‌خاسب و امیرسپهر ‌تقی ‌لو و به تهیه کنندگی:آرش رهبری از تاریخ  ۱۹ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت،ساعت۱۹:۰۰ یه مدت ۱ ساعت و ۵ دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:

در این نمایش مهران ‌نائل،جوانه ‌دلشاد و فرزین ‌محدث به ایفای نقش می پردازند.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال https://www.tiwall.com/p/rouzmaregi3 یا به نشانی خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، جنب خانه هنرمندان، تماشاخانه ایران‌شهر مراجعه فرمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.