تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردین 1403 - 11:44
96 بازدید
کد خبر : 6916

دور دور تئاتری در پردیس تئاتر شهرزاد !!!

شش نمایش «بن بست»،«سنتز»،«خواب پادشاه»،«چه کسی جوجه تیغی را کشت»،«رستاخیز عشق» و «عطرآدم» روی صحنه پردیس تئاتر شهرزاد می رود.

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر ،شش نمایش «بن بست» به کارگردانی:مهدی برنیس،«سنتز»به کارگردانی:علیرضا اخوان،«خواب پادشاه»به کارگردانی:عباس ایمانی،«چه کسی جوجه تیغی را کشت»به کارگردانی :بهرام افشاری،«رستاخیز عشق»به کارگردانی:حسین مسافر آستانه و «عطرآدم» به کارگردانی:مهدی فرشیدی سپهر در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه خواهد رفت.

 

نمایش «بن بست» به نویسندگی و کارگردانی مهدی برنیس و تهیه کنندگی :مهستا حیدری از تاریخ ۱۵ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت،ساعت۲۰:۱۵ یه مدت ۵۵ دقیقه در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:

در این نمایش هلیا محمدخانی،مهدی ‌بُرنِس، بهزاد هاشمی،مهستا ‌حیدری، الهام خزائی،داریوش ‌محمودی،نیروانا ‌سقاوی و محمدامین ‌رسول ‌پناه به ایفای نقش می پردازند.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال https://www.tiwall.com/p/bonbast4 و یا به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو،‌ بعد از سفارت ایتالیا، شماره ۷۶ مراجعه فرمایند.

 

نمایش «سنتز» به نویسندگی و کارگردانی :علیرضا اخوان و به تهیه کنندگی:افسانه کاشفی از تاریخ  ۱۵ تا ۳۱ فروردین،ساعت۱۸:۳۰ به مدت۵۰ دقیقه در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:پدر و دختری در رختشورخانه‌ای باهم زندگی می‌کنند و هیچ حرفی باهم نمی‌زنند، هیچ حرفی.

در این نمایش نادر ‌فلاح،یسنا ‌فلاح،حسنا ‌فلاح به ایفای نقش می پردازند.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال https://www.tiwall.com/p/synthesis3 و یا به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو،‌ بعد از سفارت ایتالیا، شماره ۷۶ مراجعه فرمایند.

 

نمایش «خواب پادشاه» به نویسندگی و کارگردانی :عباس ایمانی و به تهیه کنندگی:اشکان درویشی از تاریخ ۱۵ تا ۱۷ فروردین،ساعت۲۱:۳۰ به مدت ۱ ساعت در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:شبی که پادشاه خواب میبیند و به دنبال تعبیر آن است.

در این نمایش ایرج ‌تدین،سپهر ‌جاویدیان،شایان ‌مستوفی،سیمین به فر،ملیکا ‌سربازوطن،غزل ‌تدین،امیرحسین ‌خوران،عرفان ‌پالیزوان،مهدیار ‌احمدی،جواد سالمی،رضا ‌گرجی،مرتضی ‌نورمحمدی،امیرحسین ‌کاشفی،هادی رسولی،اسحاق ‌طاهری،حسام ‌قانونی،حسین نامور به ایفای نقش می پردازند.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال https://www.tiwall.com/p/khabepadeshah2 و یا به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو،‌ بعد از سفارت ایتالیا، شماره ۷۶ مراجعه فرمایند.

 

نمایش «چه کسی جوجه تیغی را کشت» به نویسندگی و کارگردانی :بهرام افشاری و به تهیه کنندگی:محمد قدس از تاریخ ۱۵ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت،ساعت۲۰:۰۰ و ۲۱:۳۰  به مدت ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:پایان همه چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست.

در این نمایش تینو ‌صالحی و بهرام ‌افشاری به ایفای نقش می پردازند.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال https://www.tiwall.com/p/jujetiqi2 و یا به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو،‌ بعد از سفارت ایتالیا، شماره ۷۶ مراجعه فرمایند.

 

نمایش «رستاخیز عشق» به نویسندگی: محمد رحمانیان و کارگردانی :حسین مسافر آستانه  از شنبه ۱۸ فروردین (فقط شنبه‌ها)،ساعت ۲۱:۳۰  به مدت ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:رستاخیز عشق نگاهیست به مقطع خاصی از زندگی مولانا. از دوران کودکی تا عاشقی تا کمال و مرگ و سپس رستاخیز.

در این نمایش اصغر فریدی ماسوله،مهرداد ‌آبجار،بهادر ‌فاضل،محمدرضا ‌شریفی ‌علیایی،علیرضا ‌شریفی ‌علیایی،کمال رضوی،سروش ‌پارسا،علی ‌پورمراد،امید ‌اکبرزاده،لاله کریمی،نهال ‌سرخابی،فرانک ظاهری،سارا یزدانی فشتمی،سانیا ‌مسعودی،ستاره ‌ستاری،الینا ‌اخوان ‌ثالث، تیارا خادمان،مهناز موسوی،فاطمه فرزانه،آرتین ‌جوشنی به ایفای نقش می پردازند.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال https://www.tiwall.com/p/rastakhiz.eshgh2 و یا به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو،‌ بعد از سفارت ایتالیا، شماره ۷۶ مراجعه فرمایند.

 

نمایش «عطرآدم» به نویسندگی ، کارگردانی و به تهیه کنندگی:مهدی فرشیدی سپهر از تاریخ ۱۵ تا ۳۱ فروردین،ساعت۱۹:۱۵ به مدت ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:اقشار گوناگون مردم در کنار هم سرود میخوانند. بدون سفارش و اجبار، سرودهایی که تا به حال نشنیده ایم. سرود هایی راجع به شما میخوانند.

در این نمایش مهرک مهدی، ماهک مهدی، محمدسروش علیشاهی، نامی تابعیان، هوراد وجدان زاده، مبینا اکبری، یاسمین کاظمی، آریانا کیهانفر، هلیا هاشمی، سجاد حسینی، سبا همزه، ویانا قلی تبار، نفس صادقی، مهیار اسدی،عباس ‌اکبری،پویا ‌طهماسبی،فاطمه کریمی،معین ‌قوی،فاطیما گلچین،زهرا ‌کریمی،خالق ‌استواری،مهدی ‌فرشیدی ‌سپهر،روشنک ‌کریمی،مریم علوی،مریم میرطاهری،سایه چهرچلگانی،ملیحه اکبری،حمیدرضا ‌ملاحسینی،لیلا حسینی،محسن ‌صادقی،مریم ‌منصوری به ایفای نقش می پردازند.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال https://www.tiwall.com/p/atre.adam3 و یا به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو،‌ بعد از سفارت ایتالیا، شماره ۷۶ مراجعه فرمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.