تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 13:53
155 بازدید
کد خبر : 6311

در تئاتر شهر چه می گذرد…

نمایش هایی که روی صحنه مجموعه تئاتر شهر هستند.

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر، نمایش هایی هم اکنون در روی صحنه مجموعه تئاتر شهر هستند عبارتند از :

 

نمایش “نوزده، نود و نه”به نویسندگی و کارگردانی:ایوب ‌آقاخانی در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر در ساعت:۲۰:۰۰ به مدت: ۱ ساعت و ۵ دقیقه از تاریخ ۱۹ بهمن تا ۲۴ اسفند به روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه این نمایش آمده است:اصر نمیتونم تو تلفن بگم؛ فقط به دادم برس… عین یه کابوس می‌مونه.

 

نمایش “سیاه خال” به نویسندگی، طراحی و کارگردانی:محسن ‌اردشیر و به دراماتورژی:عبدالرضا ‌شیبانی در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر در ساعت:۱۹:۳۰ به مدت: ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه از تاریخ: ۲۲ بهمن تا ۲۵ اسفند به روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه این نمایش آمده است: این نمایش قصه واقعی و دراماتیک از دختریست که به افسانه تبدیل شد. قصه عاشق شدن و عاشق ماندن، حکایت رسیدن‌ها و نرسیدن‌ها. داستان دختری که با انتخابی عجیب برای ادامه زندگی جهانی شد.

 

نمایش “شکافتن کام ماهی” به نویسندگی:بابک ‌پرهام،کارگردانی:سمن ‌قناد،تهیه کنندگی: مجید قناد در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر در ساعت:۱۹:۰۰ به مدت: ۱ ساعت  از تاریخ: ۱۸ بهمن تا ۰۴ اسفند به روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه این نمایش آمده است: زندگی دو قسمت داره، یه قسمت تاریک، یه قسمت روشن. تاریک‌ترین قسمتش اونجاس که تلاش می‌کنی با کسی که نمی‌خواد گوش بده، حرف بزنی. دقیقا از همینجا یه تراژدی شروع میشه: بودن کسی که حضور داره اما نیست _ این نمایش برای افراد زیر ۱۶ سال مناسب نمی‌باشد.

 

نمایش “عددهای نشده” به نویسندگی:محمد ‌میرعلی ‌اکبری،کارگردانی:حسین ‌کشفی ‌اصل،تهیه کنندگی: وحید ‌کریمی در سالن ‌قشقایی مجموعه تئاتر شهر در ساعت:۱۸:۰۰ به مدت: ۱ ساعت  از تاریخ: ۱۷ بهمن تا ۱۱ اسفند به روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه این نمایش آمده است:قصه آدمهایی که عمری دویدند و نرسیدند.

 

نمایش “من نوید نیستم!” به نویسندگی و کارگردانی:سید علی خوشرو در کافه ‌قشقایی مجموعه تئاتر شهر در ساعت:۱۶:۳۰ به مدت: ۴۰ دقیقه  از تاریخ: ۲۶ آبان تا ۲۶ بهمن به روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه این نمایش آمده است:داستان در مورد بازیگر تئاتری است که عاشق نوید محمدزاده بازیگر مطرح بوده است و این عشق برایش ماجراها ساخته است. او دچار سرگردانی و دچار چالش‌ها و اختلال‌های شخصیتی و هویتی میشود تا خود واقعیش را پیدا کند.

 

نمایش “خبرنگار بی خبر” به نویسندگی و کارگردانی:محمدهادی ‌عطایی،تهیه کنندگی:محمود ‌مداحی در کافه ‌سالن ‌چهارسو مجموعه تئاتر شهر در ساعت:۱۶:۳۰ به مدت: ۳۰ دقیقه  از تاریخ: پنجشنبه ۱۹ تا ۲۴ بهمن به روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه این نمایش آمده است:این نمایش قصه واقعی و دراماتیک از دختریست که به افسانه تبدیل شد. قصه عاشق شدن و عاشق ماندن، حکایت رسیدن‌ها و نرسیدن‌ها. داستان دختری که با انتخابی عجیب برای ادامه زندگی جهانی شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.