تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 تیر 1401 - 9:06
612 بازدید
کد خبر : 2228

برگزاری نمایشگاه نقاشی “هومهر” در گنجینه شهرستان بابل

برگزاری نمایشگاه نقاشی “هومهر” در گنجینه شهرستان بابل
نمایشگاه نقاشی "هومهر" در گنجینه شهرستان بابل برگزار شد.

به گزارش سایت هنری پیام هنر، نمایشگاه آثار شیلا خوش اقبال و فرشته زیبایی با عنوان “هومهر” ، ساعت ۱۶ روز دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با حضور پدیدآورنده آثار در گنجینه شهرستان بابل برگزار شد و تا ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ پذیرای علاقمندان قرار گرفت .

شیلا خوش اقبال فارق التحصیل رشته هنرهای تجسمی، گرایش نقاشی است . از سن ۱۰ سالگی با حمایت پدر و مادر شروع به نقاشی کرد و در نمایشگاه های گروهی و انفرادی زیادی شرکت نمود و در دانشگاه آموخت افکار را به راحتی و بدون در نظر گرفتن باید ها و نباید ها روی بوم بکشد، پس سبک سورئال را انتخاب کرده و تا امروز همچنان مشتاقانه سوژه هایش را با پیامهای خاص خودشان روی کاغذ یا بوم می آورد.
وی همیشه سعی کرده است به کمک رنگها و رقص انگشتانش روی کاغذ و بوم افکار خود را به نمایش بگذارد. او در این اندیشه است که هدف از خلقت وی یادآوری دنیای واقعی و رنگی به انسانها بوده است ، تا شاید روزی، جایی، یک نفر نقاشی هایش را با دل ببیند و پیام او را به گوش مردم خاکستری جهان امروز برساند.گاهی فکر می کند کاش میتوانست این کاغذها و بومها را به پای کفتران ببندد تا آنها را به مقصدی نامعلوم ببرند .شاید دلیل جوانه زدن تفکری بشود و همین برای او کافی است.

 

خبرنگار : پیام احمدی کاشانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.