تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 - 12:20
445 بازدید
کد خبر : 3228

اکران فیلم پر طرفدار بانک زده ها در فیلم نت

به گزارش سایت پیام هنر و به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، به دنبال راه‌اندازی اکران آنلاین در پلتفرم فیلم‌نت، فیلم سینمایی بانک‌زده‌ها به کارگردانی جواد اردکانی و علی بکائیان در۲۶اسفندماه در این پلتفرم اکران آنلاین شد و در گام‌های بعد، دیگر فیلم‌های روز سینمای ایران عرضه می‌شود.

این فیلم کمدی که به مسائل روز جامعه می‌پردازد با فیلمنامه‌ای از جواد اردکانی و زهرا اردکانی ساخته شده است.

مرحوم علی انصاریان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. سحر قریشی نیز در دو نقش بازی کرده است. نسرین مقانلو، قاسم زارع، میرطاهر مظلومی، بیژن بنفشه خواه، منوچهر زرگر، پارمیدا قریشی، مینا عبدی، مسعود محمودی، پروین ملکی و الناز عبدی دیگر بازیگران بانک زده ها هستند.

تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده علی روئین‌تن است که سابقه ساخت آثاری چون دل‌شکسته و زمهریر را به‌عنوان کارگردان در کارنامه دارد.

در خلاصه داستان بانک‌زده‌ها چنین آمده است: «داستان فیلم بانک زده ها همان طور که از اسمش مشخص است درباره چند سارق بانک است. آنها یک سرقت کلان انجام داده اند و اکنون باید پولی را که به چنگ آورده اند تقسیم کنند اما یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن هم این است که هیچ کدام به دیگری اعتماد ندارد. آنها چاره را در این می بینند که از یک شخص قابل اعتماد کمک بگیرند.»

فیلم بانک‌زده‌ها از ۲ شهریور ۱۴۰۱ به نمایش عمومی در آمد و اکرانی جنجالی داشت. یکی از جنجال‌های ایجادشده پیرامون فیلم، واکنش طرفداران گروه محبوب کره‌ای بی‌تی‌اس نسبت به سوژه داستانی این فیلم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.