تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 14:40
537 بازدید
کد خبر : 3726

افتتاحیه ی نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی “ملودی رنگ ها ” در نگارخانه گل های داودی

افتتاحیه ی نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی “ملودی رنگ ها ” در نگارخانه گل های داودی
افتتاحیه ی نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی “ملودی رنگ ها ” در نگارخانه گل های داودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت هنری پیام هنر،افتتاحیه ی نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی “ملودی رنگ ها ” ، با ۲۱ اثر و ۲۰ هنرمند از هنرجویان غیر حضوری استاد سحرباقرپور،در روز چهارشنبه ۱۷ خرداد در نگارخانه گل های داودی تا ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲ برگزار شد .
هنر آموختگان با استعدادی که از سر تا سر ایران بعد از گذراندن دوره های نقاشی به صورت غیر حضوری وبعد از رسیدن به مهارت ،دراین نمایشگاه با تکنیک مدادرنگی و سیاه قلم شرکت کرده اند و توانستند آثار زیبایی را خلق کنند.
موضوعات بسیار زیبا در حوزه طبیعت ، زندگی مردم و بافت سنتی و روستایی و پرتره در این نمایشگاه خود را به معرض دید گذاشته است . هدف استاد باقرپور از برگزاری نمایشگاه برای هنرجویان با استعدادشان تشویق ایشان و بازخورد و ارایه نظر مخاطبان و بازدیدکنندگان گرامی است .
بدین وسیله از علاقمندان و هنردوستان گرامی دعوت می شود برای بازدید از نمایشگاه نقاشی به مدت ۴روز به نگار خانه ی گل های داودی از ساعت ۱۶تا ۱۹ به نشانی تهران،خیابان طالقانی ،بین حافظ و نجات الهی پلاک ۲۶۳ مراجعه نمایید.
هنرمندان گرامی این نمایشگاه عبارتند از : سحر باقرپور ، زینب مظفری ، کوثر مکاری ، حمیرا حیدری ، عالیه مودی ، کیانا مظاهری دشت ارژندی ، مهسا محمدی ، زهرا جبارنژاد ، فرزانه غیرتی ، آیلا نوزری قرقشه ، سیده زینب هاشمی کروئی ، شمیم اسکوئی ، ستایش قربانی سرچشمه ، مهدیه معصوم زاده ، ریحانه مکناوی ، مریم میرخلف زاده ، شقایق فتح اله خواه رازلیقی ، سمانه کرامتیان ، مرضیه نجفی ، زهرا حبیبی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.