تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 - 10:48
384 بازدید
کد خبر : 3065

اعلام همکاری شورای جهانی سفر و گردشگری ( WTTC) با سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) و اتحاد مهمان نوازی پایدار در کنفرانس تنوع زیستی سازمان ملل متحدCOP15

اعلام همکاری شورای جهانی سفر و گردشگری ( WTTC) با سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) و اتحاد مهمان نوازی پایدار در کنفرانس تنوع زیستی سازمان ملل متحدCOP15
شورای جهانی سفر و گردشگری ( WTTC) همکاری خود را با سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) و اتحاد مهمان نوازی پایدار در کنفرانس تنوع زیستی سازمان ملل متحدCOP15 را اعلام کرد.

به گزارش سایت گردشگری پیام هنر ،شورای جهانی سفر و گردشگری ( WTTC) همکاری با سازمان جهانی گردشگری  (UNWTO) و اتحاد مهمان نوازی پایدار در کنفرانس تنوع زیستی سازمان ملل متحدCOP15  را اعلام کرد.

در جریان کنفرانس تنوع زیستی سازمان ملل متحدCOP15  امروز در مونترال ، شورای جهانی سفر و گردشگری ( WTTC) همکاری با سازمان جهانی گردشگری  (UNWTO) و اتحاد مهمان نوازی پایدار همکاری جدیدی را اعلام کردند تا بخشهای عمومی و خصوصی رابرای توقف و معکوس کردن تنوع زیستی تا سال ۲۰۳۰  بر اساس یک چشم انداز مشترک گردهم آورند.

براساس این چشم انداز سفر و گردشگری از دولتها ، مشاغل و جوامع حمایت می کند و به آنها الهام می بخشد تا چارچوب جهانی تنوع زیستی پس از سال ۲۰۲۰ را اجرا کنند و به تغییر رابطه ما با جهان طبیعی کمک کنند.

 

خبرنگار و مترجم: ثمره حامدی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.