تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 9:11
308 بازدید
کد خبر : 4226

از پوستر نمایش “شیر علی”  رونمایی شد /عوامل نمایش”شیر علی”معرفی‌شدند

به گزارش سایت هنری پیام هنر و به نقل از مشاور رسانه ای اثر ،از پوستر نمایش “شیرعلی”  به نویسندگی مهدی پوررضائیان و کارگردانی حنیف مظفری که از هشتم تا بیست و هشتم مرداد ساعت نوزده در مجموعه تئاتر محراب به روی صحنه می‌رود رونمایی شد. از دیگر عوامل نمایش “شیرعلی”  می‌توان از:   بازیگر :

به گزارش سایت هنری پیام هنر و به نقل از مشاور رسانه ای اثر ،از پوستر نمایش “شیرعلی”  به نویسندگی مهدی پوررضائیان و کارگردانی حنیف مظفری که از هشتم تا بیست و هشتم مرداد ساعت نوزده در مجموعه تئاتر محراب به روی صحنه می‌رود رونمایی شد.
از دیگر عوامل نمایش “شیرعلی”  می‌توان از:   بازیگر : حنیف مظفری، مشاور پروژه : مجید ستایش، دستیار کارگردان و برنامه ریز : احسان مقدم، دستیار دو کارگردان : رسول احمدی، مدیر روابط عمومی :  آرزو مجیدی، مدیر تولید : علی علیایی، تولید محتوا و تیزر : علی اسدیان، عکس و فیلم : عسل زنجانی، امور رسانه : ناصر ارباب، مدیر صحنه : مرتضی رضایی، دکور : حمید جهانگیری، لباس : محمد اسماعیلی نهاوندی، انتخاب موسیقی : فرهاد ذکائی، پوستر و بروشور : رامین رستمی،علیرضا اسدزاده نام‌برد.
در خلاصه نمایش “شیر علی”  آماده است: “شیر علی” نمایشی است  که داستان مردی را روایت می کند با قلب و روحی سبز، که به جبر و تقدیر روزگار ، سالیان سال است که لباس سرخ بر تن دارد و شمر خوانی تعزیه را میکند. اما بیش از این دیگر دل و جانش طاقت شمر بودن را ندارد و هر طور که شده میخواهد  سبز پوش تعزیه باشد.
علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات و تهیه و رزرو بلیت به سایت محترم تیوال مراجعه نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.