تاریخ انتشار : دوشنبه 5 تیر 1402 - 13:39
445 بازدید
کد خبر : 3833

نمایش «جنون کش دار» در تماشاخانه ‌اهورا به روی صحنه می‌رود

نمایش « جنون کش دار» با کارگردانی سعید عنایتی از تاریخ ۲۸ خرداد تا ۱۶ تیرماه سال جاری در ساعت ۱۹:۰۰ در تماشاخانه ‌اهورا به روی صحنه می رود.

به گزارش سایت هنری پیام هنری  و به نقل از مدیر رسانه ای نمایش «جنون کش دار» به نویسندگی ساناز لرکی و به کارگردانی سعید عنایتی و با بازی ابوالفضل ‌علیاری، شهرزاد ناطقیان، عاطفه ‌زاهدنژاد، یکتا حصار سرخی، مریم نوروزی، یونس ‌فولادی و حسن رضایی جدیدترین و متفاوت ترین اثر نمایشی این کارگردان که از تاریخ ۲۸ خرداد تا ۱۶ تیرماه سال جاری در ساعت ۱۹:۰۰ در تماشاخانه ‌اهورا به روی صحنه می رود.

در خلاصله این نمایش آمده است: لنا در جایی که نمی شناسد در جایی بی مکان و بی زمان به هوش می آید. میان آدم های ناآشنایی که برایش ترسناک و موهوم است. کم کم متوجه می شود اینجا یک تیمارستان است و حافظه کوتاه مدتش از کار افتاده است. لنا تنها ۲۴ ساعت مهلت دارد قبل فراموشی هویتش را پیدا کند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مدیر برنامه: نوید پور سپاهی، مجری طرح:  آکادمی بازیگری صحنه، سرپرست موسیقی:  آروشا چلاجور، نوازندگان: اردوان امیری، میلاد زینعلی، طراح صحنه: علیرضا لرکی، مدیر صحنه: رضا صفری، طراح نور و افکت: علیرضا ‌امانی، طراح گریم و طراح لباس: مهشید آقایی، طراح پوستر و بروشور: بهرام رجبعلی زاده، مدیر رسانه: پیام احمدی کاشانی، عکاسان: پیام احمدی کاشانی، زهرا پناهی و فیلمبردار: زهرا پناهی، تیزر: شهاب تهرانی موسسه فرهنگی هنری اندیشه سازان ملل

علاقه مندان می توانند برای تیه بلیت به سایت تیوال و یا به نشانی: میدان هفت تیر، ابتدای خیابان مفتح جنوبی، بین کوچه تور و همراه، مجتمع هنری عرفان (تیتان) مراجعه نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.