تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 13:04
321 بازدید
کد خبر : 6511

نمایش«شهر فرنگ» در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه رفت

نمایش«شهر فرنگ» به کارگردانی سپیده شعبان در پردیس تئاتر شهر زاد به روی صحنه رفت.

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر و به نقل از مشاور رسانه ای اثر، نمایش« شهر فرنگ » به نویسندگی محمدرضا ‌غریب ‌زاده ،با طراحی، دراماتورژوری و کارگردانی:سپیده ‌شعبان و تهیه کنندگی:رکسانا خلوتی از مورخ ششم اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن چهار بوتیک تئاتر ایران در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: باران تصمیم دارد در جشنواره مدرسه شرکت کند به دنبال موضوع مناسب می گردد. در نهایت به پیشنهاد پدربزرگ و مادربزرگ، به نوشتن و تصویرسازی از داستانهای شهر فرنگ برگرفته از گلستان سعدی در باب دوستی و اصول آن می پردازد.

در این نمایش بازیگرانی همچون مرجان دلبند، ابراهیم انتخابی نیکو، باران گلپایگانی، امیرعباس علیزاده، آریسا پیام شاد، سارینا رحمتی، سروش سلیمانزاده، ملیکا شیرمحمدی، پانیذ براتی، ماهور قدیری، ریحانه شیرین فکر، یگانه شیرین فکر به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح:آکادمی ‌بازیگری ‌پانیذ مشاور:ملیکا ‌رضی،برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:امید اله کوهی دستیار کارگردان:فاطمه فرخی ،نور و موسیقی:ایلیا ‌شکرگزار،پویا ‌احسانی ‌فر،نوازنده:باران گلپایگانی،طراح صحنه و لباس:سپیده ‌شعبان،ساخت تیزر:سینا صفوی،امور صحنه:سمانه محبیان،گریم:ملیکا رفیع پور،عکاس و مشاور رسانه : پیام احمدی کاشانی ،مجری طرح:آکادمی ‌بازیگری ‌پانیذ

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال به نشانی اینترنتی https://www.tiwall.com/p/shahrfarang مراجعه کرده و یا به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، جنب پردیس تئاترشهرزاد، بوتیک تئاتر ایران مراجعه فرمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.