تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 18:45
316 بازدید
کد خبر : 4069

“داری اون‌جا چی‌کار می‌کنی؟” به زودی در خانه هنرمندان ایران

به گزارس سایت هنری پیام هنر و به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش “داری اون‌جا چی‌کار می‌کنی؟ و چند اپیزود دیگر …”، شش اپیزود از مجموعه نمایشنامه‌های کوتاه کتاب “تمام نخ” به نویسندگی “شل سیلور استاین” که با ترجمه بهرنگ رجبی در نشر چشمه چاپ شده، توسط آریو راقب کیانی طراحی و کارگردانی شده است و از روز سه‌شنبه ۲۷تیرماه ۱۴۰۲، ساعت ۱۹:۰۰ در سالن استاد عزت اله انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه می‌رود.
بهادر باستان حق، نسترن ابراهیم‌زاده، الناز شاهوردی و رابعه نیک طلب بازیگران این نمایش هستند که به ترتیب در اپیزودهای آن نقش‌‌آفرینی می‌کنند.
در خلاصه این نمایش با توجه به دراماتورژی صورت گرفته شده بر اپیزودها، اینگونه آمده است که کاراکتر لئونارد، یک ژنوفوبیا است که در کابوس‌هایش و در موقعیت‌های مختلف با چند زن اعم از پیشخدمت رستوران، معشوقه، همسر و دخترش مواجه می‌گردد.
سمیرا رحمتی دستیار کارگردان، سارینا شاد طراح حرکات، نیما ازمیرلی طراح صحنه، زهره قنبری طراح گریم، علیرضا ملاجعفری تدوین و تبلیغات، امیر پارسائیان مهر مشاور امور رسانه‌ای و مینوش بیات طراح پوستر از دیگر عوامل این نمایش فانتزی و کمدی سیاه هستند. شایان ذکر است که پوستر نمایش نیز با اقتباسی از نقاشی‌های مولف اثر، به صورت کولاژی از تصویرسازی‌های او طراحی شده است.
مخاطبان و علاقه‌مندان به این اثر نمایشی می‌توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال مراجعه نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.