تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 20:33
268 بازدید
کد خبر : 6476

«آراس» به عمارت ارغوان رفت

«آراس» با نویسندگی و کارگردانی مسعود صدیقی به عمارت ارغوان رفت.

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر،«آراس» با نویسندگی و کارگردانی مسعود صدیقی از  ۱۲ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در ساعت ۱۹:۳۰ در سالن دو عمارت ارغوان به روی صحنه رفت .

در خلاصه این نمایش آمده است: ایل بای خان مردی زور گو عیاش، بزرگ منطقه آدربایجان که اراضی تمام رعیت را به تصرف خود درآورده و رعیت را وادار به کار کردن برای خودش کرده است آراس پسر بزرگ خان که برای تحصیل به شهر رفته بود پس از بیست سال به آبادی برگشته تا با معشوقه اش سودا ازدواج کند که ناگهان با اتفاق عجیبی مواجه میشود. و در ادامه اتفاق‌های جالبی رخ میدهد.

در این نمایش مرتضی ‌قیاسوند،علی ‌میرعلایی،پوریا ‌سلطانی،سید ‌جواد ‌موسوی،فرهاد ‌نعمتی،عرشیا ‌عسگری،لادن بنکدار، نجمه محمدی، پریا عشیری، مونا مزرعه به ایفای نقش می پردازند.

عوامل دیگری که در این نمایش نقش دارند،عبارتند از:مجری طرح:سمیرا ‌کریمی،حسین ‌عابدین،مشاور کارگردان:علیرضا ‌حنیفی با همکاری:کامبیز ‌نیک ‌آمیز،دستیار کارگردان:پوریا ‌سلطانی،نسرین ‌پورقنبری،منشی صحنه و اپراتور اتاق فرمان:نرگس ‌یاوری ‌پور،انتخاب لباس: آزاده محمد خانلو،طراح گریم:نسرین ‌پورقنبری،طراح صحنه و طراح دکور: مسعود صدیقی،گروه موسیقی آذری،نقاره: بهزاد صمدانی،گارمون:کریم مفتاحی،ارتباط رسانه‌ای: علیرضا نیاکان، سیده سعیده (سپیده) سادات موسوی سالار، روابط عمومی: شهره (شمیم) آگاه،عکاس:فهیمه ‌علی ‌بیگی

نمایش ”آراس” تا ۲۱ اسفند ماه در سالن دو عمارت ارغوان به روی صحنه می باشد،علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیط به سایت  تیوال یا به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، بعد از تقاطع رازی، بن بست زیبا مراجعه فرمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.