تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 8:06
43 بازدید
کد خبر : 8806

پایان باشکوه پنجمین جشنواره فیلم کوتاه پانیذ با حضور داوران مطرح و هنرمندان برجسته

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر و به نقل از روابط عمومی جشنواره،پنجمین جشنواره فیلم کوتاه پانیذ با تفاوت‌هایی جذاب و فراموش‌نشدنی به پایان رسید. این جشنواره در کاخ صدستون مجموعه هدیش مال با اکران پنج فیلم خلاقانه و حضور جمعی از داوران حرفه‌ای، اصحاب رسانه و هنرمندان محبوب برگزار شد. فیلم‌های جشنواره از میان آثار نوآورانه انتخاب شدند و به نمایش درآمدند.

پس از اکران فیلم‌ها، یک ورکشاپ ویژه کارگردانی با حضور اساتید برجسته در این زمینه برگزار شد که با استقبال گسترده شرکت‌کنندگان همراه بود. در ادامه، ایستگاه نقد و تحلیل فیلم‌ها توسط دو منتقد برجسته و اساتید دانشگاهی، رامیار و کوشیار مشایی انجام شد. در این مرحله، جنبه‌های مختلف آثار از جمله بازیگری، فیلمنامه‌نویسی، کارگردانی و تولید مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. تحلیل‌ها با دقت و درایت بالایی صورت پذیرفت و نظرات ارزشمندی برای بهبود آثار ارائه شد.

سپس، نوبت به اعلام نتایج جشنواره رسید. السا فیروزآذر، نماینده داوران جشنواره، با تمجید از سطح بالای آثار و تلاش‌های هنرجویان و نظارت مدرسان پانیذ، نتایج نهایی داوری را اعلام کردند.هومن برق‌نورد نیز از دیگر داوران مطرح این دوره بود که در فرآیند انتخاب آثار برتر نقش داشت.

نتایج به شرح زیر اعلام شد:

کارگردان برتر: سانیار زاره برای فیلم “بانگ”
فیلم و فیلمنامه برتر: محمدمانی اسلامی برای فیلم “خواب مثل یک رویا”

در پایان مراسم، خلوتی، مدیر آکادمی پانیذ و مدیر جشنواره، با تقدیم هدایایی از بازیگران پنج اثر شرکت‌کننده تقدیر به عمل آورد. وی ضمن تشکر از تمامی عوامل اجرایی و شرکت‌کنندگان، آرزوی موفقیت‌های بزرگتر در عرصه‌های بین‌المللی برای هنرمندان پانیذی داشت.

جشنواره امسال با تفاوت‌های منحصر به فرد و جذابیت‌های خیره‌کننده‌اش به یادها خواهد ماند و نشانه‌ای از پیشرفت روزافزون فیلمسازان جوان ایرانی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.