تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 14:50
19 بازدید
کد خبر : 8751

افتخارآفرینی «مارپله» در جشنواره بین‌المللی PressPlay آمریکا

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر و به نقل از روابط عمومی اثر،فیلم کوتاه «مارپله» به کارگردانی مشترک مصطفی رستم‌پور و عاطفه رضایان، موفق به دریافت نشان افتخار از جشنواره معتبر PressPlay Cinema Film Festival آمریکا شد. این جشنواره که یکی از رویدادهای سینمایی بین‌المللی است، در تاریخ ۱۷ اکتبر سال جاری برگزار می‌شود.

«مارپله» با حضور جمعی از عوامل حرفه‌ای سینما ساخته شده است. در کنار کارگردانان، تهیه‌کنندگی این اثر نیز توسط مصطفی رستم‌پور و عاطفه رضایان انجام شده و فیلمنامه آن توسط مجتبی رستم‌پور و علیمحمد اقبالدار نوشته شده است. محمدصادق محمدنیا به‌عنوان مشاور هنری و برنامه‌ریز، مسیحا رحیمی و حسن ابراهیمی‌نژاد به‌عنوان دستیار کارگردان، و سارا محمدی در نقش منشی صحنه در تولید این اثر نقش داشتند.

در بخش فنی، احسان اطمینان به‌عنوان عکاس و فیلمبردار پشت صحنه، میلاد خدر به‌عنوان تصویربردار، پرهام پورجاسم به‌عنوان دستیار تصویربردار، و مهدی فلامرزی و عرفان دهقان در بخش نورپردازی فعالیت داشتند. صدابرداری توسط مجتبی حقیقی انجام شد و حمید حامی به‌عنوان دستیار صدابردار همکاری کرد. همچنین سامان شهامت صداگذاری، فرزاد هادی موسیقی، و شیرین اخلاصی تصحیح رنگ و نور این فیلم را برعهده داشتند.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به حمید اکرمی به‌عنوان طراح صحنه، بتول رستم‌پور به‌عنوان طراح لباس، جعفر رضایان و طیبه اکرمی به‌عنوان مدیران صحنه، و ناصر قائدی به‌عنوان مجری طرح اشاره کرد. زیبا جلودار مسئولیت گریم، مصطفی رستم‌پور و احسان مختاری تدوین، و پویان شعله‌ور مشاوره تدوین این فیلم را برعهده داشتند.

در بخش بازیگران، علیرضا ثانی‌فر، شادی شاه‌علی، و سید محمدمهدی موسوی به ایفای نقش پرداختند.

این موفقیت در جشنواره PressPlay Cinema Film Festival آمریکا نشان از توانمندی‌های بالای عوامل فیلم و جایگاه آن در سطح بین‌المللی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.