تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1403 - 9:25
8 بازدید
کد خبر : 8653

گرامیداشت یاد خبرنگاران دفاع مقدس در رادیو فرهنگ با « رسانه های قدسی»

گرامیداشت یاد خبرنگاران دفاع مقدس در رادیو فرهنگ با « رسانه های قدسی»
مریم واعظ پور در هفته دفاع مقدس با ویژه برنامه « رسانه های قدسی» رادیو فرهنگ روایتگر یاد و خاطره شهدای خبرنگار می شود.

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر،منصوره کردی مدیر گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ درباره برنامه « رسانه های قدسی» گفت: در دنیایی که روایت حقیقت، گاهی با خون نگاشته می‌شود، گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ در آستانه هفته دفاع مقدس، برای گرامی‌داشت مقام شامخ شهدای خبرنگار، برنامه رسانه های قدسی را به روی آنتن می برد.
وی ادامه داد: «رسانه‌های قدسی»ویژه‌برنامه‌ای کوتاه،در گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار در آستانه هفته دفاع مقدس از رادیو فرهنگ است که سعی کرده ایم در این برنامه کوتاه، صدای بلند و ماندگار کسانی باشیم که برای انعکاس حقیقت، جان خود را فدا کردند، خبرنگارانی که با قلم و دوربین خود، روایتگر حماسه و ایثار در دوران دفاع مقدس بودند و در این مسیر، جاودانه شدند.
کردی با اشاره به اهمیت نقش خبرنگاران ‌رسانه ها در روایت روزهای جنگ و امتداد پیام شهدا بیان داشت : در رسانه های قدسی نگاهی ویژه به زندگی و میراث این شهدای بزرگوار داریم و با مروری کوتاه بر نقش خبرنگاران در جبهه‌ها و نحوه شهادت آنان، تلاش کرده ایم صدای حقیقی مقاومت و رشادت را به گوش مخاطبان برسانیم .
مدیر گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ ادامه داد: رسانه‌های قدسی برنامه ای در ۱۰ قسمت است و فرصتی است برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره خبرنگارانی که خود، روایتگر حماسه بودند، جزئی از حماسه شدند و با نثار جانشان، حقیقت را در تاریخ ثبت کردند.
گفتنی است ، این برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس، از تاریخ ۲۶ شهریور ماه ، ساعت ۱۲:۲۰ به گویندگی مریم واعظ پور از رادیو فرهنگ پخش می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.