تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 15:04
93 بازدید
کد خبر : 7921

پس از ۶۰ سانس اجرا؛ «مجنون آن لیلی» به پایان رسید

موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به طراحی، کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور و حمیدرضا علی‌نژاد پس از ۶۰ سانس اجرا در ۲ دوره اجرا به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر و به نقل از روابط عمومی، دور اول موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» در تالار حافظ و دور دوم آن در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت.

در دور اول روایت این اثر را رشید کاکاوند و رسول نجفیان برعهده داشتند و دور دوم را نیز رسول نجفیان و عبدالجبار کاکایی روایت کردند.
این اثر نخستین تجربه کارگردانی پیمان خازنی است. این اثر با بهره‌گیری صحیح از اجزایی چون ادبیات، موسیقی، حرکت و عناصر نمایشی قصه‌ای کهن از نظامی را روایت کرد.
این اثر مورد تحسین بسیاری از اساتید از جمله استاد ناظرزاده کرمانی قرار گرفت و وی درباره آن گفت: «مجنون آن لیلی» چراغ ژانر جدیدی را در صحنه‌های ایران روشن کرد.
«مجنون آن لیلی» نوشته محمود توسلیان است که زهره فیروزی نقش لیلی و ملیکا شهاب نقش نجلا را در آن ایفا کرد و عمار تفتی، علیرضا مهران و بابک قادری بازیگران نقش مجنون بودند‌
آتنا قرائی، علی تیمورفامیان، فریبا طالبی و سودا باآبرو دیگر بازیگران این اثر بودند؛ طراحی فرم حرکت برعهده نارینه گالستانیان بود و حامی جدلی دستیاری وی را برعهده داشت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: «روزی روزگاری جایی توی این دیر مکافات، همای سعادت بال‌هاشو باز کرد و قصه عشق ساز کرد. به یه مکتب خونه رسید، نظر کرد. رو شونه لیلی نشست، مجنونو در به در کرد. اما…»

دیگر عوامل اجرای این نمایش عبارتند از: طراح لباس: مقدی شامیریان، دستیاران: تینا ساوجبلاغی و مبینا رمضانی، طراح گرافیک و تیزر: یوسف ابریشمی، کارگردان تیزر و تصویربردار: مهرورزان، عکاس: پیمان گرزم، دستیاران کارگردان: سمانه حبیب‌پور، علی تیمورفامیان، تبلیغات فضای مجازی: امیر قالیچی، سرپرست گروه موسیقی و نوازنده سنتور: ملینا فرجی، خوانندگان: ، زهره فیروزی،امید نصر و محمدرضا خادم  نوازندگان: آتنا قرایی، ملینا فرجی، آنیتا هراتی، حمید اسماعیل‌زاده، همخوان: امیر نوروزیان.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.