تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 16:27
130 بازدید
کد خبر : 7927

نمایش «چشمهایی که مال توست» در بوتیک تئاتر ایران

نمایش «چشمهایی که مال توست» به کارگردانی بهاره رهنما در بوتیک تئاتر ایران به روی صحنه رفت.

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر و به نقل از مدیر روابط عمومی اثر، نمایش «چشمهایی که مال توست» به نویسندگی و کارگردانی:بهاره رهنما و تهیه کنندگی:رکسانا خلوتی از ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۳ در ساعت ۱۸:۰۰ به مدت ۱ ساعت در سالن شماره ۴ بوتیک تئاتر ایران به روی صحنه می رود.

در خلاصه این نمایش آمده است: داستان مادری است عاشق… که همسر از بدو تولد فرزند ،،، آنها را ترک می کند و به پاریس می رود. مادری که همیشه چشم به راه است و پسری که هر چه بزرگ تر می شود، رفتار عجیب مادر برایش دردناک می شود … مادری که هیچ گاه نبودن همسر را نمی پذیرد، با خیال او روزگار می گذراند و کودکی که با نگرانی و اضطراب بزرگ می شود. شما بزرگترها فکر می کنید بچه ها نگرانی های شما را متوجه نمی شوند اما آنها همه چیز را به خوبی درک می کنند.

در این نمایش امیرعباس آذری، دانیال احمدیان، کیان برزگر، سورنا بداغی، آراد جعفری، پارسا حیدریان، آرتین رسایی، امیررضا دوستی، امیرکیان سلیمانی، کیانوش کیانی، نیما میرمحمدی، مهرسام میرحاجی، ونداد محمودی، مهدی معتمدگوهر، آراد نبی پور به ایفای نقش می پردازند.

عوامل دیگری که در این نمایش نقش دارند،عبارتند از: مجری طرح: آکادمی ‌بازیگری ‌پانیذ،موسسه ‌آموزشی، ‌فرهنگی، ‌هنری ‌بارانسا، دستیار کارگردان:  فرزانه میرزایی، نور و صدا:  پویا ‌احسانی ‌فر، مدیر صحنه:  ایلیا علوی، مدیر روابط عمومی:پیام ‌احمدی ‌کاشانی، طراح پوستر:  نفیسه آشتیانی،عکاس:  پیام ‌احمدی ‌کاشانی، ساخت تیزر:  سینا صفوی،پانیذ ‌اسماعیلی

نمایش «چشمهایی که مال توست» از تاریخ ۱۷ تا ۲۲ تیرماه در سالن ۴ بوتیک تئاتر ایران به روی صحنه می رود،علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیط به سایت تیوال یا به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، جنب پردیس تئاترشهرزاد، شماره ۷۴ مراجعه فرمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.