تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1403 - 14:08
43 بازدید
کد خبر : 8503

نمایش «من و گربه‌ی پری» با حضور پریناز ایزدیار آغاز شد/ نمایشی دغدغه‌مند در حمایت از حقوق حیوانات

پریناز ایزدیار، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در افتتاحیه «من و گربه‌ی پری» این اثر را نمایشی دغدغه‌مند معرفی کرد و از کمک‌کننده بودن هنر در زمینه فرهنگسازی در زمینه حمایت از حقوق حیوانات گفت.  

 

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر و به نقل از روابط عمومی، افتتاحیه نمایش «من و گربه‌ی پری» به نویسندگی سیمین امیریان و کارگردانی شهره سلطانی با حضور هنرمندانی چون پریناز ایزدیار، سام قریبیان، شاهد احمدلو و عبدالجبار کاکایی در سالن چهارسو تئاترشهر برگزار شد.

پریناز ایزدیار، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در مراسم افتتاحیه این اثر نمایشی گفت: «نمایش من و گربه‌ی پری» به موضوع حمایت از حیوانات می‌پردازد. عده‌ای کمی از ما به بلایی که سر حیوانات می‌آید، فکر می‌کنیم و متاسفانه به نظر خیلی از افراد داشتن دغدغه برای حیوانات مسخره به نظر می‌آید و گاهی فکر می‌کنند دغدغه دیگری نداریم.»
این هنرمند بیان کرد: «خوشحالم که امروز این نمایش را به تماشا نشستم و از اینکه اینقدر دغدغه‌مند به موضوع حمایت از حیوانات پرداخته‌اید از شما ممنونم. فکر می‌کنم که تمامی هنرها به ویژه سینما و نمایش بسیار می‌توانند در فرهنگسازی این موضوع کمک کننده باشند و امیدوارم بیشتر شاهد آثاری این چنین باشیم.»

نمایش «من و گربه‌ی پری» درامی اجتماعی_خانوادگی با ابعاد روانشناسانه است که به موضوع حمایت از حقوق حیوانات نیز اشاره دارد و تا پایان شهریور ماه ساعت ۱۸:۳۰ با بازی مجتبی رجبی‌معمار، بهروز پناهنده و شهره سلطانی در سالن چهارسو تئاتر شهر روی صحنه میزبان تماشاگران است.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال و گیشه تئاتر تهیه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.