تاریخ انتشار : جمعه 29 تیر 1403 - 22:34
138 بازدید
کد خبر : 8155

نمایش «مرگ نویسنده» در بوتیک تئاتر ایران

نمایش «مرگ نویسنده» به کارگردانی خورشید فیاض در بوتیک تئاتر ایران به روی صحنه رفت.

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر و به نقل از مدیر روابط عمومی اثر، نمایش «مرگ نویسنده» به نویسندگی و کارگردانی:خورشید فیاض و تهیه کنندگی:رکسانا خلوتی از ۲۹ تیرماه سال ۱۴۰۳ در ساعت ۱۸:۰۰ به مدت ۵۰ دقیقه در سالن شماره ۴ بوتیک تئاتر ایران به روی صحنه می رود.

در خلاصه این نمایش آمده است: خونه واژه عجیبیه! چهاردیواری ساده‌ای که بین مردم «خونه» نام گرفته نه؛ منظورم جاییه که توی اون زمان و مکان کافی برای فکر کردن باشه جایی که بشه اونجا بلند خندید و به آینده فکر کرد. من زنها و مردای زیادی رو دیدم که بیست سال یا بیشتر خونه نبودن! کاش نویسنده داستان جای کلاغای ته قصه، آدما رو به خونه‌شون میرسوند.

در این نمایش پویا ‌احسانی ‌فر،ترانه ‌اقدم،سالار خیری،سامیار سوری،بهار عباسی،ایلیا ‌علوی،متین کاظمی،طاها ‌کاهه،ساغر ‌کوهستانی،ویونا ‌محبی،امین معصومی،الینا نجفی،سنا ‌نصیرر به ایفای نقش می پردازند.

عوامل دیگری که در این نمایش نقش دارند،عبارتند از: دستیار کارگردان:پویا ‌احسانی ‌فر،ایلیا ‌شیبانی،امیرعباس فرهادنیا ،مجری نور و صدا:ایلیا ‌شکرگزار،کسری ‌میرمحمدی،منشی صحنه:نگار قوامی پور،طراح پوستر:محمد فیاض،طراح لباس: زهره رسولی،مجری گریم:ملیکا ‌افسری ‌راد،مجری طرح:آکادمی ‌بازیگری ‌پانیذ،تیزر:سینا ‌صفوی ‌فر،تولید محتوا:پانیذ ‌اسماعیلی،عکاس:پیام ‌احمدی ‌کاشانی،ستایش حبیبی قانع و مدیر روابط عمومی:پیام ‌احمدی ‌کاشانی

نمایش «مرگ نویسنده» از تاریخ جمعه ۲۹ تیر تا ۰۳ مردادماه در سالن ۴ بوتیک تئاتر ایران به روی صحنه می رود،علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیط به سایت تیوال یا به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، جنب پردیس تئاترشهرزاد، شماره ۷۴ مراجعه فرمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.