تاریخ انتشار : جمعه 29 تیر 1403 - 22:21
96 بازدید
کد خبر : 8152

نمایش «مختصر گزارشی از یک تئوری» در خانه نمایش دا

نمایش «مختصر گزارشی از یک تئوری» به کارگردانی عاطفه تهرانی در خانه نمایش دا به روی صحنه است.

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر،نمایش «مختصر گزارشی از یک تئوری» به نویسندگی:بهزاد اقطاعی،به کارگردانی:عاطفه تهرانی و به تهیه کنندگی:رامبد جوان از ۱۰ تیر ماه سال ۱۴۰۳ در ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۱ ساعت در سالن شماره یک خانه نمایش دا به روی صحنه می رود.

در خلاصه این نمایش آمده است:آنچه آب می فهمد، باد با خود میبرد. آنچه باد میبرد، خاک می زاید. آنچه خاک می زاید، آتش نمایان میکند. پنجمی این چهار را کنار هم میرقصاند.

در این نمایش شهریار ‌کامکار،مهدیه ‌نجفدری،فربد ‌تکلو به ایفای نقش می پردازند.

عوامل دیگری که در این نمایش نقش دارند،عبارتند از:مجری طرح:کسرا شاهینی،طراح موسیقی:علی ‌کیانیان،شیوا ‌رحمتی،طراح صحنه:سینا ‌ییلاق ‌بیگی،طراح نور:فرشاد ‌نصیری،طراح لباس:شکوفه شیخی،انیمیشن تعاملی،ویدیو مپینگ:آرمان ‌مقدم،مجید کیامهر،طراح پوستر:صادق ‌حسینی،طراح تیزر، موشن گرافیک:بهروز ‌داوری،دستیار کارگردان، برنامه ریز:سارا ‌صادقی،مدیر صحنه:آمیتیس ‌علائی ‌ورکی،دستیار صحنه:یگانه ‌افخمی،بهاره ‌جعفری،اپراتور نور، مپینگ:حجت ‌حاج ‌عبداللهی،دوخت لباس:محدثه ‌تیمورنیا،ساخت دکور:رامین ‌دولت ‌آبادی،گروه روابط عمومی:نوید ‌آغاز،بهناز ‌شهسوار و عکاس:اردلان ‌آشناگر

نمایش «مختصر گزارشی از یک تئوری» از تاریخ ۱۰ تیر تا ۰۵ مردادماه سال جاری در سالن یک خانه نمایش دا به روی صحنه می رود،علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیط به سایت تیوال یا به نشانی خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول، پلاک ۵ مراجعه فرمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.