تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1403 - 13:42
84 بازدید
کد خبر : 8495

نمایش عروسکی و موزیکال «خرگوش شنل پوش و اژدها» به نمایش در خواهد 

نمایش عروسکی و موزیکال «خرگوش شنل پوش و اژدها» به کارگردانی زهرا حمیدی در مجتمع آموزشی فرهنگی احسان به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام خبر،نمایش عروسکی و موزیکال «خرگوش شنل پوش و اژدها» به کارگردانی زهرا حمیدی در مجتمع آموزشی فرهنگی احسان به نمایش در خواهد آمد.

در خلاصه این نمایش آمده است:رگوش شجاعی به نام “شنل‌پوش” خواب عجیبی می‌بیند که در آن یک پیشگو از او می‌خواهد که به سمت شهر زیبا برود و به یک نفر کمک کند. شنل‌پوش پس از یک مسافرت طولانی به شهر خرگوش‌ها می‌رسد و در آنجا با خرگوشی زیبا به اسم نازگوش آشنا می‌شود. فردای آن روز اژدهای خبیث به شهر حمله کرده و همه جا را به آتش می‌کشد، اژدها نازگوش را گروگان گرفته و از مردم شهر می‌خواهد همه غذاهای خود را به او بدهند تا نازگوش را آزاد کند. شنل‌پوش با کمک خورشید، درخت، باد و تکیه بر شجاعت خود نازگوش را نجات داده و اژدها را از شهر فراری می‌دهد…

عواملی که در تهیه و تولید این کار همکاری دارند عبارتند از:کارگردان : زهرا حمیدی، نویسنده : خلیل الله رضایی، ساخت موسیقی : علی ربیعی،  طراح صحنه: زهرا حمیدی، عروسک ساز: خلیل الله رضایی، صدا پیشگان : مرتضی محمدی، محمد ابراهیم جنتی، علی رضا اصلاحی، نرگس یزدیانی، زهره حمیدی، سارا حمیدی، زهرا فلاحی، زهرا حمیدی،عروسک گردانان: بهار طباطبایی، رگس یزدیانی،  زهره حمیدی، آزاده سلیمی، زهرا فلاحی، مدیر صحنه: سارا حمیدی،  ساخت تیزر :نرگس یزدیانی،  ساخت دکور: خلیل الله رضایی، طراح گرافیک : زهره حمیدی، هنرجویان: مبینا منوچهری، مائده منوچهری، ارتباط رسانه ای : علی رضا نیاکان

اجرای این نمایش از روز دوشنبه ۱۹ شهریورماه آغاز وتاروزپنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳درتالار احسان شیراز به نشانی انتهای معالی‌آباد – پشت میدان احسان – مجتمع آموزشی فرهنگی احسان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.