تاریخ انتشار : جمعه 29 تیر 1403 - 22:09
117 بازدید
کد خبر : 8150

نمایش «روانی» در خانه نمایش دا

نمایش «روانی» به کارگردانی حسین آریانفر در خانه نمایش دا به روی صحنه می رود.

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر،نمایش «روانی» به نویسندگی:آیرا ‌لوین،مترجم:شهرام زرگر و کارگردانی:حسین آریانفر و به تهیه کنندگی:مهدی ماهانی از ۰۳ مرداد سال ۱۴۰۳ در ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۵۰ دقیقه در سالن شماره یک خانه نمایش دا به روی صحنه می رود.

در خلاصه این نمایش آمده است: او به جستجوی راه شد. راههایی که به سر نمیرسیدند و پایانشان نبود. راه های پیچ در پیچ که به هیچ کجا نمیرفتند. آن سان که گویی کودکان به بازی خطوطی پر خم و پیچ مشغول اند بر صفحه‌ای کاغذین و او خوب که به راه های تو در تو نگاه کرد حکایت آدمی را دید که در راه یگانه حیاط از ابد به ازل راه میسپارد و در دل آن راه معنایی میجوید و در بیکران هستی راه هایی بود پیچ در پیچ و گاه رها شده در هیچ و گاه خطی ممتد که پایانش باغ و سایه سار درخت و چشمه آبی بود در سنگ لاخ.

در این نمایش موسی‌الرضا ‌مازندرانی،مریم ‌محمدوند،ستاره ‌آقائی،حسین ‌آرین ‌فر به ایفای نقش می پردازند.

عوامل دیگری که در این نمایش نقش دارند،عبارتند از: مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری نقش اول با حمایت:خانه ‌نمایش ‌دا،سرپرست گروه کارگردانی: آزیتا پارسا ،مشاور کارگردان:افق ‌ایرجی،میثاق ‌یوسفی،دستیار کارگردان:اندیشه اخوان،منشی صحنه: اندیشه اخوان،طراح صحنه:حسین ‌آرین ‌فر،رامین ‌دولت ‌آبادی،طراح لباس:حسین ‌آرین ‌فر،ساخت دکور:رامین ‌دولت ‌آبادی،مدیر روابط عمومی، مشاور رسانه ای:سیدمحمدصادق ‌سیادت،پوستر:سجاد ‌داغستانی،عکاس:رضا ‌جاویدی،موسیقی:حسین زنجانی،ابوالفضل حسینی،مشاور روانشناس:مرجان ‌افروز،تبلیغات:سهیل ‌کشفی و اپراتور نور، صدا:کیانوش ‌فرامرزی ‌نژاد

نمایش «روانی» از تاریخ ۰۳ مرداد تا ۰۶ شهریورماه سال جاری در سالن یک خانه نمایش دا به روی صحنه می رود،علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیط به سایت تیوال یا به نشانی خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول، پلاک ۵ مراجعه فرمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.