تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 10:33
798 بازدید
کد خبر : 372

میثاق ‌یوسفی از نمایش « رام کردن زن سرکش» می گوید

میثاق ‌یوسفی کارگردان نمایش « رام کردن زن سرکش» در مصاحبه ای با پیام هنر به شرح مختصر این نمایش پرداخت و عنوان کرد: داستان از این قرار است که جمشید و سلیمان از تهران به شیراز می‌روند و در شهر شیراز خانواده ای به نام صارمی وجود دارد که این خانواده دو دختر دارد

میثاق ‌یوسفی کارگردان نمایش « رام کردن زن سرکش» در مصاحبه ای با پیام هنر به شرح مختصر این نمایش پرداخت و عنوان کرد: داستان از این قرار است که جمشید و سلیمان از تهران به شیراز می‌روند و در شهر شیراز خانواده ای به نام صارمی وجود دارد که این خانواده دو دختر دارد یکی خیلی مهربان و زیبا و دیگری بسیار سرکش و اتفاق هایی که در این میان بین آنها رخ می دهد.

 

وی در ادامه به مشکلات نمایش اشاره کرد و گفت : قاعدتا” هر نمایشی دارای مشکلاتی است  که گروه نمایشی ما هم از این قضیه مستثنی نبود. مشکل اصلی ما در نحوه ی ایجاد چندین سبک در کنار هم بود که باعث سخت شدن کار می شد و البته قصد اصلی ما زنده نگاه داشتن نمایش با سبک ایرانی بود.

 

کارگردان نمایش « رام کردن زن سرکش» از هدف خود برای اجرای این نمایش گفت و افزود: متنی بسیار زیبا و روان که با توجه به حجم زیادی که متن دارد اما داستان کاملا جذابی دارد و مخاطب را با خودش همراه می کند. و البته کار کردن متن استاد داود فتحعلی بیگی  برای بنده افتخار است.

 

وی از برنامه های آتی خود خبر داد و گفت: بنده به زودی قصد کار کردن یک فیلم کوتاه را دارم با نگاهی جدید و یک تئاتر دیگر که اجرای آن برای سال آینده است.

 

میثاق ‌یوسفی از سال نود وارد این حرفه شده است و ده کار تئاتر به عنوان بازیگر حضور داشته و پنج کار در سمت های مختلف عوامل بوده است و سه کار هم کارگردانی کرده است ،وی کارگردانی نمایش هایی نظیر :نمایش “استقلال پشت پرده” به نویسندگی استاد سیمین امیریان ،نمایش “رسیدن دیر هنگام” به نویسندگی و کارگردانی میثاق یوسفی و نمایش “رام کردن زن سر کش” به نویسندگی استاد داود فتحعلی بیگی را در کارنامه هنری خود دارد. وی تا کنون بازیگری در چند فیلم کوتاه را داشته و هفت مدرک بازیگری از آموزشگاه های معتبر  و و یک مدرک کارگردانی از آموزشگاه های معتبر را دارد.

 

عوامل نمایش « رام کردن زن سرکش » عبارتند از : نویسنده : دکتر داوود فتحعلی بیگی،تهیه کنندگان : مهدی علینژاد_زهره حجازی مهر،کارگردان : میثاق یوسفی،گروه کارگردانی : سرپرست گروه کارگردانی : زهره حجازی مهر ،دستیار یک کارگردان : ماهان مقامی ،دستیار دو کارگردان : نفیسه دلجو ،منشی صحنه : نفیسه دلجو ،مدیر تولید : حسن یوسفی ، : گروه موسیقی،سرپرست گروه ورنا و نوازنده ساز های کوبه ای : آروشا چلاجور ،نوازنده قانون : امیر علی پور مومن ،اپراتور موسیقی و میکس و مسترینگ : سروش روزبهانی ، طراح و مجری گریم : نیوشا امینی ،مدیر صحنه : علی اکبر علیان ،طراح دکور : میثاق یوسفی،طراح لباس : زهره حجازی مهر ،مدیر روابط عمومی : صادق سیادت ،مشاور رسانه ای :پیام احمدی کاشانی و فرزاد جمشید دانایی،مدیر مالی و برنامه ریزی : آزیتا پارسا نژاد ،طراح پوستر : ساناز تفکری ،عکاسان :پیام احمدی کاشانی و فرزاد جمشید دانایی ،مدیریت خانه نمایش مهرگان: ساراداروفروش و مهدی علینژاد،مدیرهنری:عاطفه اکبری،مدیرمالی:نسرین ملکی،مدیرفنی:رهی علی بالایی،مسوول سالنها: آرمین رضایی نیا،مسوول اداری: داریوش ادهمی،مانی محمدی،مسوول گیشه: مانی محمدی و راهنمای تالار: محمدرضافتحی، مانی محمدی

 

نمایش « رام کردن زن سرکش » از تاریخ ۱۴ آذر لغایت سوم دی آذر در سالن یک خانه نمایش مهرگان به روی صحنه رفت.

 

خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.