تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 15:03
21 بازدید
کد خبر : 8909

قرار کتاب، به «گمشده به باغ شازده می‌رود» رسید

قرار کتاب، به «گمشده به باغ شازده می‌رود» رسید
رویداد «قرار کتاب»، با محوریت رونمایی از کتاب «گمشده به باغ شازده می‌رود»، به قلم شادی عنصری، در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر و به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، این کتاب، مجموعه داستانی در ۱۷۰ صفحه است که نشر نی آن را منتشر کرده است.
این نشست با حضور شادی عنصری، نویسنده‌ی کتاب، هستی حشمتی و علی جلایی، کارشناس و منتقدان کتاب و نیلوفر کاظمی مجری نشست، برگزار می شود .
در یکی از داستان‌های کوتاه کتاب، آمده است: «نشسته‌ام توی قطار و از جنوب هند می‌روم شمال هند. باز باران می‌بارد و آن بیرون همه‌جا سبز و نمناک است. من درخت‌ها را می‌شمارم و بعد بوته‌ها را. یک‌دفعه خانه‌ها ظاهر می‌شوند. بچه‌ها می‌دوند و زن‌ها به دنبال‌شان. ساری‌های رنگی توی هوا می‌رقصند. با مامان که حرف زدم گفت ویزای او آمده و تا چند روز دیگر می‌رود آمریکا. گفت: «سرنوشت هر دو نفرتان غربت بود، آن هم این همه دور از هم.» موقع آمدن از او خداحافظی نکردم، حالا معلوم نیست دیگر کی بتوانیم همدیگر را ببینیم. پنجره‌ها را می‌شمارم و لباس‌های آویخته به نرده‌ها را. بعد دوباره سبزه است و بوته و مزرعه.»
یکشنبه، ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵ زمان و مکان اجرا خیابان دکتر شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی، فرهنگسرای اندیشه، سالن اجتماعات است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.