تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 13:12
103 بازدید
کد خبر : 8253

فیلم کوتاه آژمان آماده پخش شد

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر،فیلم کوتاه آژمان نویسندگی ، تهیه کنندگی و کارگردانی مرتضی دلگشا سعدی آماده پخش شد.

داستان فیلم از این قرار است:داستان فیلم در مورد نویسنده ای به نام ایرج است که دچار آشفتگی ذهنی شده و همین موضوع باعث می شود اتفاق عجیبی برای او رخ دهد .

این فیلم تک پرسوناژ و سورئال می باشد که نوید جعفری در آن به ایفای نقش می پردازد . فیلمبرداری در لوکیشن یکی از خانه های قدیمی شهر شیراز انجام شده است . مرتضی دلگشا سعدی افزود فیلم آژمان در کنار هنرمندان عزیز و بزرگوار برای بنده تجربه ای متفاوت و دلنشین بود و از همه عزیزان که به بنده را در ساخت این فیلم کمک کردند بسیار سپاسگزارم . این فیلم در موسسه سینمایی دلگشا سعدی فیلم شیراز تولید شده و قرار است به جشنواره های داخلی و خارجی ارسال شود و سپس توسط یکی از پلتفرم های معتبر پخش خواهد شد .

عوامل فیلم :
نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان :مرتضی دلگشا سعدی،بازیگر :نوید جعفری،موسیقی :سامان صمیمی،مشاوره فیلمنامه :ایمان افشاریان،مشاوره پروژه :سید محمد حسین میرهادی،مدیر فیلمبرداری :وحید میرجانی،مدیر صدابرداری :سید محمد حسین میر هادی،تدوین :مرتضی دلگشا سعدی،اصلاح رنگ :وحید مباشری،صداگذاری :آرین شیخی،مدیر تولید و عکاس :ایمان رستم پور،منشی صحنه و دستیار کارگردان :محمد رضا میرهادی،دستیار فیلم بردار :علیرضا اسمی،دستیار صدابردار :آرین شیخی،مشاور رسانه :علیرضا نیاکان،روابط عمومی :حسین رنجبر،مجری طرح :موسسه سینمایی دلگشا سعدی فیلم شیراز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.