طراحی لباس در بخش بین الملل نیازمند بررسی، پژوهش و نگاه دقیق است
ملیکاسادات اسماعیلی طراح و دستیار لباس سینما در گفتگو با سایت هنری پیام هنر درباره شروع فعالیت هنری خود عنوان کرد: اولین تجربه کاری من به عنوان دستیار طراح صحنه برای فیلم سینمایی «دموکراسی تو روز روشن» به نویسندگی و کارگردانی علی عطشانی بود که با توجه به فضا و ژانر کار به عنوان مهمترین تجربه کاری من به شمار می رود.
او افزود: پس از آن در فیلم سینمایی «رویای کاغذی» نوشته جابر قاسمعلی و کارگردانی علی عطشانی به عنوان طراح لباس حضور پیدا کردم.
این هنرمند بیان کرد: طراحی صحنه و لباس از نکات موثر در ارایه و تاثیر فضای کار به مخاطب است.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: در فیلم سینمایی «لوتریا» که سال گذشته در مکزیکوسیتی جلوی دوربین رفت به عنوان دستیار طراح لباس در کنار بیتا عطشانی طراح لباس این فیلم بودم.
او عنوان کرد: برای طراحی لباس این فیلم با توجه به اینکه در بخش بین الملل تهیه و تولید شده است نیاز به تحقیق فراوانی وجود داشت تا با نوع پوشش، ترکیب رنگ ها، زیست بوم منطقه و شرایط اقلیمی منطقه و دیگر موارد تاثیرگذار در طراحی لباس آشنا شویم چراکه طراحی لباس به ویژه در یک کشور بیگانه نیازمند بررسی، پژوهش و یک نگاه دقیق است.
اسماعیلی در پایان تاکید کرد: بی شک طراحی لباس مانند گریم، صحنه و… برای خلق کاراکتر موثر است و تمامی این عوامل در فیلم سینمایی «لوتریا» برای القای مفهوم اصلی فیلمنامه و داستان کار مورد استفاده قرار گرفت.
خبرنگار : نگار امیری
برچسب ها :بازیگر ، پیام احمدی کاشانی ، پیام هنر ، تهیه کننده ، خبر ، خبرنگار ، طراح صحنه ، طراح لباس ، طراحی لباس ، عکاس ، عکاسی ، عکس ، کارگردان ، ملیکاسادات اسماعیلی ، نگار امیری ، هنر ، هنرمند
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰