تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403 - 11:31
166 بازدید
کد خبر : 7808

«ساختمان دویست و چهار» به روایت نسل زد می‌پردازد

نمایش "ساختمان دویست و چهار" به نویسندگی و کارگردانی امیررضا جلالی، روایتی از زندگی نسل زد و چالش‌های آن ها است.

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر و به نقل از پایگاه خبری سینما خانه در گفتگویی با امیررضا جلالی نویسنده ‌و‌کارگردان نمایش «ساختمان دویست و چهار» به خلاصه داستان این نمایش پرداخت و گفت: این نمایش به روحیات، ظرافت‌ها، خلقیات و جاه‌طلبی‌های نسل دهه هشتادی می‌پردازد. من مدت مدیدی است که روی این نسل تحقیق می‌کنم و به این نتیجه رسیده‌ام که نسلی تابوشکن و … هستند. آن‌ها دوست دارند خطوط قرمز را رد کنند و خیلی به چهارچوب‌های دیکته شده جامعه تن نمی‌دهند.

وی در ادامه به مشکلات کار با رده سنی نوجوان و جوان اشاره کرد و گفت: متاسفانه جامعه ما هیچ برنامه مدونی برای نوجوانان ندارد. آن‌ها را یا کودک تلقی می‌کنند یا جوان، در حالی که نوجوان یک رده سنی مجزا با مصائب و دغدغه‌های خاص خود را دارد و اساساً در پی هویت خود می‌گردد.

جلالی همچنین افزود: ما از آبان ۱۴۰۲ تمرینات را آغاز کردیم. تقریباً اکثر بازیگران ما کار اولشان را تجربه می‌کنند و این برای آن‌ها کافی نیست. منتها در این چند وقت روی کیفیت بازی و ساخت شخصیت و فلسفه بازیگری بر روی آن‌ها کار کرده‌ایم.

در این نمایش بازیگرانی همچون آرتمیس بیگدلی، غزل حاجی، ستایش حسنی، مهشید خداکرمی، محراب رضایی، مریم سلیمیان، ایلیا شیبانی، سوگند طرفه، پریسا عسگری، امیرعلی کارگران و ماهور لطفی به ایفای نقش پرداختند.

عوامل نمایش «ساختمان دویست و چهار» عبارتند از: نویسنده‌ و‌ کارگردان: امیررضا جلالی، تهیه کننده: رکسانا خلوتی، مشاور کارگردان: محمدرضا غریب زاده، بازیگر صدا: زهره معظمی، گروه فرم: ایلیا شکرگزار، سینا باقری، دستیاران کارگردان: حامی نظری، ایلیا شیبانی، سوگند طرفه، سهراب امیرافسر، منشی صحنه و صحنه‌گردان: علیرضا افضلی، مشاور موسیقی: بنیامین قهرمانی، چهره پرداز: ملیکا افسری راد، روابط عمومی و عکاس: پیام احمدی کاشانی، طراح پوستر: ایلیا شیبانی، طراح تیزر: سینا صفوی فر

 

خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

منبع  خبر: آژانس خبری سینما خانه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.