تاریخ انتشار : جمعه 29 تیر 1403 - 21:37
116 بازدید
کد خبر : 8140

اجرای نمایشنامه خوانی «به مناسبت ورود اشکان» در پردیس تئاتر شهرزاد

نمایشنامه خوانی  «به مناسبت ورود اشکان» به نویسندگی پوریا کاکاوند به پردیس تئاتر شهرزاد به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری و هنری پیام هنر،نمایشنامه خوانی«به مناسبت ورود اشکان» به نویسندگی:پوریا کاکاوند و کارگردانی:شانازیودار ،تهیه کنندگی: علیرضا زمانی روز سیزده مردادماه ۱۴۰۳ در پردیس تئاتر شهرزاد سالن سه اجرا می‌شود.

موضوع این نمایش درباره یک خانواده است که پس از بازگشت پسر کوچکشان از خارج کشور همگی دور هم جمع می شوند و اتفاقات عجیبی در این جمع شدن خانواده دور هم رخ می دهد .

در این نمایش: مبینا تقی پور،مسیح شریفی،پوریا آراد ،ملیکامیرزایی، پانته آ شادمان زاد ،سید جواد موسوی،پژمان برزگر،حسین بابایی چم علیشاهی، محدثه علیپور و سپیده قاسمی ایفای نقش خواهند کرد
همچنین از دیگر عواملی که در این نمایش جذاب همکاری خواهند داشت می توان:به دستیار کارگردان:پانته آ شادمان زاد،برنامه ریز:شینا رای،طراح لباس:آذر فتح الهی خانقاه،دستیار لباس:مارال امینی،نور و صدا:رضا درویش؛مدیر روابط عمومی:رضامقدمی ارتباطات رسانه ای: علیرضا نیاکان،نسرین محمودزاده،عکاس:محمد خالدیان،طراح پوستر و تیزر:علیرضا زمانی اشاره کرد.
علاقمندان می توانند هم اکنون  برای خرید بلیت این نمایشنامه از طریق سایت تیوال  به نشانی tiwall.com/p/vorodeashkan5 اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.